duminică, 3 ianuarie 2010

@@@ 4.01.2010 00:57



Για οσους δεν με ξερουν εδω μεσα, το ονομα μου ειναι Καραιβικος.
Οσοι... και καλα με "ξερουν" με θεωρουν, κωλοπαιδο, αλητη, διεστραμμενο,και ενα σωρο αλλα επιθετα.
Ειναι πολλες φορες που εχω γραψει κατι θεματακια, οχι μονο σε αυτο το site, αλλα και σε αλλα,
στις 2 το πρωι, η και στις 5 το πρωι, παρεα με ενα μπουκαλι λαγκαβουλιν 16αρι.
Ετυχε μερικες φορες, ηπια και λιγο παραπανω, και στις πλεον ακαταλληλες στιγμες, περιφρονω τις
ακαταλληλες νορμες, η ενδιδω σχεδον σε καθε γυναικειο καπριτσιο, και φυσικα αγνοω τις συνεπειες των πραξεων μου.
Το σιγουρο ειναι οτι ειρωνευομαι τους βλακες και τους δηθεν.
Προσπαθω να πλαγιαζω με περισσοτερες γυναικες, απο οτι ειναι ασφαλες, η λογικο.
Kαι γενικα συμπεριφερομαι, λες και εχω πεντε κιλα τεστοστερονη στο κεφαλι μου.
Θα μπορουσα να πω οτι συνεισφερω εδω στον συγκεκριμενο χωρο, με εναν πολυ σημαντικο τροπο.
Μοιραζομαι σχεδον, ολες μου τις σκεψεις με τον κοσμο.
Μου ειναι ομως εντελως ακατονοητο, πως γινεται να συγχαιρεις τον εαυτο σου, επειδη εισαι ενας γυναικας.
Kαι ακομα.... πως καποιες μπορει να ενδιαφερονται για εναν ΤΥΠΟ σαν και εμενα?.
Ειμαι ενα αηδιαστικο, προστυχο, πορνοδιαστροφικο και απεχθες βρωμερο πλασμα.
Και....
Εξαιτιας μου, εχω σταματησει να πιστευω και στον θεο.
Αλλα κανενας θεος, δεν θα μπορουσε να επιτρεψει σε καποιον σαν και εμενα να υπαρχει.
Πω πω... Αυτο θα πει αυτοκριτικη ε?
Ενας αλλος θα μπορουσε να πει, οτι ειμαι ο πιο κουλ ανθρωπος, που θα μπορουσε να φανταστει οτι υπαρχει.
Θα μπορουσε ακομα να πει... αν πλαγιαζες με την κοπελα μου θα την αγαπουσα ακομα πιο πολυ.
χεχεχεχε!!!!
Η αληθεια ειναι οτι πολλες γυναικες με μισουν, και ειναι και καποιες αλλες που τις πιανει τρελα, και με ερωτευονται, με αυτον τον ποζατο κωλοπαιδισμο που βγαζω.
Ισως τις αρεσω γιατι, βγαζω μια αφοπλιστικη ειλικρινεια, που τις πιο πολλες φορες εξοργιζει κιολας.
Μερικες φορες ισως να ειμαι και σοκαριστικος.
Το γιατι εχω σοκαρει, αλλα και ελκυσει τοσο κοσμο, φαινεται ισως και απο μερικα θεματα.
Το παραξεχειλωνω?
Δεν νομιζω.
Ευτυχως οι χορευτες του πουθενα παρεμειναν γυμνοι.
Και το λεω αυτο, γιατι νομιζω οτι ειμαι ενας γυμνος χορευτης στην μεση του πουθενα, να εχω λογο ιερο.
Ακριβως εκει ειμαι.
Στην μεση του πουθενα, με μυτη κοκερ, με σκυλισια ματια αγιου βερναρδου, και διαθεση ντοπερμαν.
Αδεσποτος και ετοιμος..... να ορμησω στο πρωτο διαθεσιμο θηλυκο που θα δεχτει να με υιοθετησει.
Να σερνομαι διπλα της σαν τιγρης, και να την βλεπω προσηλωμενη, γοητευμενη και απολυτα απορροφημενη απο το νεο της αποκτημα.
Ετσι ειναι σημερα οι γυναικες..
Μια γυναικα δεν λεει ποτε, ειναι αργα για κατι.
Το μονο που μπορουν να κανουν, ειναι να δειχνουν νεες.
Εν αναγκη, θα παρουν το λιπος απο τον κ*λο και θα το βαλουν στο στηθος.
Ε μα....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu