miercuri, 30 decembrie 2009

30.12.2009 19:49

@@@
Ερχεται ο καινουργιος χρονος και παλι, ιδιος θα ειμαι.
Εντονος, με μετριοφροσυνη και σεμνοτητα.
Με λογο και αποψη, που διακρινεται η λογικοτητα και η λιτοτητα.
Ετυχε να με επαινουν, χωρις ο αλλος να ξερει αν εχω ηθος.
Ειμαι σεμνος, αλλα οχι ηθικος.
Χαχαχα. Με πιανουν τα γελια οταν μου στελνουν e-mail
και μου λενε.
Μα ποιος εισαι? Ο Θεος?
Η αληθεια ειναι οτι ειμαι απειρος, αλλα δεν χρειαζεται να ειμαι και θεος.
Ειμαι απειρος γιατι πολυ απλα ξερω να γευτω την ουσια του απειρου.
Ενας αλλος ειπε.
Εισαι ασχημος.
χαχαχα!! γελαω μαζι τους.
Δεν ξερω αν ειμαι ασχημος η ομορφος, αλλα εχω αναστημα.
Δεν ξερω αν ειμαι ασχημος, αλλα εχω ερωτικη επιθυμια.Και μαλιστα εντονη.
Καποιος αλλος ειπε.
Εισαι ασημαντος..
χαχαχ!! αχ με πιανουν τα γελια.
Το ερωτημα ειναι, πως ενας ασημαντος κανει τους σημαντικους, να σπαταλανε τον χρονο
τους, μαζι του?
Πιστευω οτι ολους αυτους, τους χειριζομαι με πολυ μεγαλη ευκολια.
Εχω την ικανοτητα βλεπεις.
Οπως ειναι γεγονος οτι η δυναμη που αντλω, η δυναμη της ηθικης μου, βασιζεται
στην αμετρητη δειλια μερικων η στα κομπλεξ τους.
Πιστευω οτι ειμαι ενας διανοουμενος για τους πιο πολλους.
Οπως πιστευω οτι μπορω να επηρρεασω και την σκεψη μερικων.
Αυτο ισως γινεται, γιατι διαθετω εκφραση απαραμιλλης σαφηνειας.
Η ας πουμε ουσιωδη λογο, ασχετως αν μερικες φορες καποιοι με βλεπουν δυσνοητο.
Θα τολμουσα να πω οτι εχω μαγικες ιδιοτητες.
χαχαχα.. Ναι ναι επηρρεαζω τα στομαχια.
Η αληθεια ειναι οτι μαζι μου, πρεπει να εχεις γερο στομαχι, αλλιως σε τρωει
η μαρμαγκα.
Το θεμα ειναι το ΚΙΝΗΤΡΟ.
Ειτε εισαι θεματογραφος, ειτε σκατατζης, που απανταει στο θεμα, το κινητρο εχει την ουσια.
Γιατι οπως και να το κανουμε, ολοι εχουμε και μοιραζομαστε τα ιδια παθη, σωστα?
Τελικα. Τωρα που το σκεφτομαι πιο καλα.
Αυτο το κινητρο, σας κανει ολους φοβισμενα ανθρωπακια.
Δεν ειστε ουτε σπουδαιοι, για να ειστε ταπεινοι, αλλα ουτε και μαγκες οπως θελετε να δειχνετε.
Ενα μονο θα σας πω.
Προσπαθειστε να γευτειτε το απειρο.
Μονο τοτε θα νιωσετε οτι ειστε καποιοι.
Βουτα το δαχτυλο στο απειρο και φερτο στην γλωσσα, ισως σταματησεις να νιωθεις ευνουχισμενος απο τα συναισθηματα σου.
Μονο τοτε, θα εχεις το αναστημα του καραιβικου.
Μονο τοτε θα ξεπερασεις τις φοβιες σου.
Μονο τοτε θα νιωσεις το μεγαλειο της ευαισθησιας.
Αγγιξε το απειρο εσυ, και ας μην γινεις ΠΟΤΕ ΘΕΟ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu