miercuri, 6 ianuarie 2010

06.01.2010 08:55

Γεια σου Καραιβικε μισογυνη και τσαχπινομπιρμπιλογαργαλιαρη.χεχεχεχε!!!
Η αληθεια ειναι οτι ριχνω τρελο γελιο με τις μισογυνιστικες ατακες.
Ηθελα να κατσω και να τα γραψω ολα αυτα,... που εγραψα κατα καιρους.
Και καταλαβα οτι σε καθε ποστ, ερχεσαι σε επαφη με περισσοτερες πτυχες του χαρακτηρα σου.
Συνειδητοποιεις οτι εισαι εξοργιστικος, και διασκεδαστικος ταυτοχρονα.
Συνειδητοποιεις οτι εισαι ανθρωπος των ακρων, ομως κατα βαθος εχεις καλη ψυχη.
Για να ειμαι ομως ειλικρινεις, οταν ειδα απαντησεις ανδρων να συμπεριφερομαι απαξιωτικα στις γυναικες, καταλαβα οτι εχουν κανει και ιδιοι παρομοιες σκεψεις.
Ωστοσο πολλοι απο εμας, ειναι εξοργιστικοι και εξωθουν τα ορια σε νεα επιπεδα.
Εχω την αισθηση οτι πρεπει να προσεχουμε τι γραφουμε, γιατι μπορει να μας γυρισουν μπουμερανγκ.
Ειναι πολλες που εχουν σκεφτει και πει... Πως τολμας και τα λες αυτα ρε  μπασταρδε?????
Φυσικα απο την φυση μου σαν ανδρας, δεν μπορω να αρνηθω οτι ειμαστε οπτικοι τυποι.
Αν πουμε οτι τον μισο χρονο της ημερας, δεν εχεις την ευκαιρια να μιλησεις με μια γυναικα..
Και αυτο συμβαινει, γιατι απλως περνας απο διπλα της στον δρομο, η την βλεπεις μεσα
στο αυτοκινητο, και ετσι δεν γνωριζεις την προσωπικοτητα της... Τα συμπερασματα θα τα βγαλεις
μολις δεις τα ματια της.
Επισης οταν βλεπω μια γυναικα με κοντη φουστα, αναρωτιεμαι γιατι σκατα την φοραει?
Μα μοιαζει τοσο χαζο και ηλιθιο..
Αλλες φορες θα πω, τι ωραια και ομορφα ποδια που εχει??
Εξαρταται ομως, απο το πως η καθε γυναικα χειριζεται τον εαυτο της.
Τελικα  νομιζω, το σεξαπιλ κραταει 3 με 4 δευτερολεπτα ε?
Μια γυναικα μπορει να γινει σεξυ, με πολλους  και διαφορους τροπους.
Καποιες φορες, ειναι σεξυ με τον τροπο που κινειται.
Αλλες φορες, ειναι σεξυ οι αποψεις της η ο τροπος που σκεφτεται.
Καποτε μπορει να με εκπληξει, οντας τρυφερη.
Και υπαρχουν και φορες, που δεν συμβαινει τιποτα απο ολα αυτα.
Εκτιμω αφανταστα, οταν μια γυναικα ξερει ποτε να το βουλωνει.λολ.
Και αφου το ειπα τωρα αυτο, μαλλον θα πρεπει να το βουλωσω και εγω ε?. χεχεχε!!!
Νομιζω οτι ειμαι καλος στο να δινω συμβουλες..
Κοιταξτε...
Εχω ερθει αντιμετωπος με πολλες δυσκολιες της ζωης ε?
Και προφανος να αναζητησω συμβουλες απο αλλους ανθρωπους,ειναι πραγμα που με διδαξε πολλα για τις συμβουλες.
Οταν αρχιζω να δινω συμβουλες παθιαζομαι.
Καθομαι και ρωταω, γιατι κανουν το ενα? Γιατι κανουν το αλλο?
 Και πολλοι εκπλησσονται οταν με βλεπουν ετσι.
Δεν περιμεναν οτι θα ημουν τοσο παθιασμενος η οτι θα ειχα αποψη.
Αυτο γενικα με βοηθαει, επειδη εχω μια ευαλωτη και παθιασμενη πλευρα..
Επισης μια πλευρα μου, ειναι πολυ εσωστρεφης και ανεκφραστη..
Ναι ναι, μπορω να τα εχω ολα αυτα..
Εξαρταται ποιος διακοπτης ανοιγει εκεινη την στιγμη.
Ειμαι πεποισμενος οτι οι γυναικες ειναι πιο ειλικρινεις.
Οι αντρες ειμαστε περισσοτερο, απλοι και στεγνοι και σε αυτο υπαρχει και μια ειλικρινεια.
Οι ανδρες μπορουν να γινουν, τοσο  ψευτες καμια φορα,χωρις ομως να τους καταλαβαινουν οι γυναικες.
Εαν... λεω.. εαν..
Εαν οι γυναικες γνωριζαν, τα μισα απο οσα συμβαινουν στο μυαλο ενος ανδρα,
ολες θα γινονταν λεσβιες χεεχεχεχ!!!
Τωρα για να μην λεω και μαλακιες, βωμολοχω συχνα.
Και μερικες απο τις αποψεις που γραφω εδω μεσα, τις λεω και εξω σε παρεα,
και κοιτουν ο ενας τον αλλον και χαμογελουν.
Μαλλον ειχαν πιστεψει, οτι ειμαι απο τους σοβαρους..χοχοχο!!!Τεσπα.
Δεν ξερω εαν εχω την φημη του  πλακατζη η του μισογυνη..
Δεν σκεφτομαι ετσι..
Οι γυναικες παντως, γελουν με τα αστεια μου επειδη αντικατοπτριζουν τους ανδρες.
Επισης πιστευω οτι εχω πολυ χιουμορ..ε? ε?
Εσεις τι λετε?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu