luni, 11 ianuarie 2010

11.01.2010 18:41

Εχω δει ανθρωπους σε δυσκολες στιγμες και πολυπλοκες
να στρεφουν το βλεμμα τους ψηλα στα αστρα.
Δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω την λυση που θα δωσει ενα αστρο η αστρα,
οταν βρισκονται τοσα πολλα χιλιομετρα μακρια, η μερικα ετη φωτος.
Τις περισσοτερες φορες τους περνουσα για χαζους.
-Τι κοιτας και ξανακοιτας μωρε?
Θα πιαστει κανενας αυχενας σου και θα σε τρεχουμε στα νοσοκομεια βραδιατικα.
-Δεν μπορω να μην τα κοιταω, μου ειχε πει καποτε μια κοπελιτσα οταν την ρωτησα.
Με κανουν να ξεχνιεμαι, να ταξιδευω, να σκεφτομαι,και να ελπιζω.
Προσπαθω να το απολαμβανω.
-Μωρε τι μας λες?
Και ολα αυτα το κανουν τα αστρα,χωρις να ζητησουν κανενα ανταλλαγμα?
Αν ειναι τζαμπα βρε παιδι μου να το κανω και εγω.
-Δοκιμασε τι εχεις να χασεις?
-Μωρε λες?
Γαμωτο ειμαι και ντροπαλος, θα με δει κανενας να κοιταω τα αστρα και το πρωτο
πραγμα που θα σκεφτει ειναι... η κανενα πρεζονι ειμαι που απολαμβανω την μαστουρα
περιμενοντας τον ηλιο να ξημερωσει, να φεξει, απο την δυση, η κανενας απογοητευμενος
που τον εστειλε η γκομενα πακετο, η κανενας μαλακας  που το παιζει δηθεν
αστρονομος, κανοντας αστρονομικες παρατηρησεις...
Εγω ομως δεν ειμαι τιποτα απο ολα αυτα.
Εγω ειμαι ενας χρεωμενος, που εχω να δινω μερικα χιλιαρικα στην κωλοτραπεζα,
και εφτασα στο σημειο να κοιταω τα αστρα, μηπως και πεσει καμια επιταγη να ξελασπωσω.
Ετσι και εκανα...
Ηταν παραμονη χριστουγεννων, οταν μακρια απο τα αδιακριτα βλεμματα ολων
πηρα την αγαπημενη μου καρεκλα και ανεβηκα στην ταρατσα.
Ευτυχως ειχε ξαστερια και τα εβλεπα ολα μια χαρα.
Το ματι μου επεσε στο πιο φωτεινο αστερι τον σειριο.
Οσο πιο φωτεινο τοσο πιο κοντινο σκεφτηκα.
Αρα... πιο γρηγορα θα ερθει και η επιταγη.
Εφτιαξα και χαμομηλι, ειχα και τα τσιγαρακια μου και καθησα στην καρεκλα.
Σηκωνω το κεφαλι μηπως και δω καμια αστρικη επιταγη, και ακουστηκαν δυο διαδοχικοι ηχοι,
κρακ κρακ απο τον σβερκο.
Πω πω αλατα? Πω πω αγυμνασια?.
Εχω παραμελησει τον εαυτο μου τελειος.
Μετα τις γιορτες αρχιζω γυμναστηριο.
Ας επικεντρωσω το βλεμμα και την σκεψη στα αστρα.
Αφηνω τις αισθησεις μου να πλανηθουν μαζι τους σε μια εντελως φανταστικη, προσωπικη εκδοχη,
για τον λογο της υπαρξης, και της χρησιμοτητας τους.
Οτι ισως να ειναι οι ορατοι εκπροσωποι, αυτης της γνωστης/αγνωστης αορατης ενεργειας, που κατοικοεδρευει εκει ψηλα.
Η ολοκληρωμενη μου εκδοχη λεει, οτι τις μερες των γιορτων τα αστρα μεταμφιεζονται, χρησιμοποιωντας τα πιο απιθανα χρωματα, και υλικα, και κατεβαινουν στην γη.
Και που και που φερνουν και καμια επιταγη.χεχεχε!!!
Και τοτε τα συνανταμε παντου..Πανω σε δεντρα σε δωρα, στους δρομους.
Γινονται γλυκα, αξεσουαρ, κοσμηματα, ευραααα. χχχχαχαχα!! και μελλοντικες προβλεψεις...
Το πιο πιθανον ειναι στο τελος να μεταμορφωνονται σε εκατομμυρια, ευχες, ονειρα, και επιθυμιες, και επιστρεφουν πισω στην θεση τους, μολις ο κακλαμανης πει 2,1 μπηκε ο καινουργιος χρονος.
Ελεος.
Στην συνεχεια αυτες οι ευχες που πηραν μαζι τους,τιθενται στο αστρικο τραπεζι προς διερευνηση
και επεξεργασια.
Αν καποιες ειναι συμβατες με την συμπαντικη ταξη πραγματων, υλοποιουνται και τοτε νιωθουμε μια ευγνωμοσυνη.
Οι υπολοιπες συνηθως απορριπτονται για λογους που μαλλον δεν θα μαθουμε ποτε.
Στην περιπτωση αυτη, επιστρατευουμε τις δυναμεις της αποδοχης, και της εμπιστοσυνης  που διαθετουμε, σχετικα με το οτι οι αποφασεις που παρθηκαν, ηταν οι σωστες και αρχιζουμε και δημιουργουμε το επομενο ονειρο μας, με την ελπιδα οτι μπορει την αλλη φορα να εγκριθει προς υλοποιηση απο το συμπαντικο συμβουλιο.
Βεβαια εχω και μια αλλη, πιο πεζη και σκεπτικιστικη εκδοχη για τα αστρα.
Αυτη που λεει.Οτι απεχθανονται τα πολυ μακρινα ταξιδια και τις μεταμφιεσεις και για αυτο δεν πατανε το ποδι τους στην γη.
Οσο για τις ευχες και τα ονειρα των ανθρωπων, προτιμουν να μην επεμβαινουν καθολου δινοντας τους την δυνατοτητα με αυτον τον τροπο, να γευτουν την ελευθερια και την χαρα της αποκλειστικης ευθυνης για την πραγματοποιηση τους.
Αυτο ηταν το συμπερασμα που εβγαλα κοιτωντας τα αστρα.
Δυο ηταν οι εκδοχες.
Η πρωτη με κανει να ονειρευομαι, και η δευτερη με κανει να παταω γερα πανω στην γη.
Ποια αραγε απο τις δυο εκδοχες να ειναι πιο κοντα στην αληθεια?
Ο λαχειοπωλης στην πλατεια συνταγματος η στην αριστοτελους που ειχε την επιταγη?
Η η γευση της χαρας, της αποκλειστικης ευθυνης για την πραγματοποιηση αγορας, ενος πλυντηριου πιατων?
Εγω εκανα δυο ερωτησεις, και αν θελει ας απαντησει το συμπαντικο συμβουλιο, η ακομα και εσεις οι χρηστες του zoo.gr.
Πραγματοποιηθηκε βρε καμια ευχη σας τωρα στις γιορτες
Η παπαλλα μαεστρο?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu