joi, 7 ianuarie 2010

07.01.2010 18:20

Νομιζεις οτι εχεις δικιο, και το ιδιο πιστευω εγω για εμενα.
Το να εχεις παντα δικιο ειναι τεχνη, κυριες και κυριοι.
 Και εγω αυτην την τεχνη την ξερω πολυ καλα.
Τα βλεπουμε εξω στην καθημερινοτητα.
Βλεπουμε ανθρωπους να φιλονικουν στις συναναστροφες τους, και αυτο προφανος οφειλετε
σε οτι αφορα την φυση μας.
Βλεπω οτι προσπαθουν, να αποδειξουν και αναπτυξουν καποιες τεχνικες που θα τους
βοηθησουν να υπερισχυσουν σε καθε αντιπαραθεση.
Ολο αυτο που συμβαινει, μου θυμιζει το βιβλιο του ντοστογιεφσκι Εγκλημα και Tιμωρια και τον ρασκολνικοφ.
Νομιζω οτι ο ανθρωπος ειναι εριστικος απο την μερα που γεννιεται.
Λιγο πολιτικη βρε παιδι μου.
Μα τι γκρινια ειναι αυτη? Τι υβρη?
Μα τι αυστηρες κριτικες? Μα τι καταγγελιες?
Μα τι αερολογιες? Μα τι ψεμα επικρατει στην κοινωνια?
Βλεπω ατομα που δεν γουσταρουν ο ενας τον αλλον, και ο διαλογος τους δεν εχει κανενα
ιχνος πολιτικης η πολιτισμου.
Μια συνεχομενη αρνηση και απορριψη βλεπω, και ενα μπερδεμα λογικης και συναισθηματων.
 Μα ελεος..
Η αρνητικοτητα να παρεις καποιον στα σοβαρα ανθιζει ε?
Τσιγκλανε με ψευτικα υποννοουμενα, κρυβοντας την αποψη τους και ισοπεδωνουν τις ιδεες του αλλου μονο και μονο για να κανουν πλακα ε?
Προσπαθουν να κανουν φασαρια, να διαφωνησουν και να αποχωρησουν τσακωμενοι.
Μα που ειναι οι σεβαστοι ανθρωποι και οι νοικοκυραιοι?
Που ειναι οι μορφωμενοι να μορφωσουν και τους αλλους?
Ποια ειναι η ουσια? Ποια ειναι η ελευθερη σκεψη? Και που ειναι χαμενη?
Που ειναι το οργανο συσπειρωσης να μας προτρεψει να ζυμωσουμε τις ιδεολογιες μας?
Και μην μου πειτε δεν χρειαζομαστε συσπειρωση ε?
Και εδω μεσα, και εξω..
Εγω βλεπω πολλους δηλωμενους παντος.
Απο κομμουνιστες, αθεους, ασεβεις, ιαχωβαδες, αντιχριστους, βλασθημους, μεχρι και ανατροπεις
του οικογενειακου θεσμου.
Ολοι αυτοι πιστευουν οτι εχουν καποιο δικιο, και προσπαθουν να μας μορφωσουν..
Ε οχι κυριες και κυριοι..
Το να εχεις παντα δικιο, ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ. και εγω την ξερω.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu