luni, 14 decembrie 2009

14.12.2009 11:31

Η ωρα ειναι περιπου 11 το πρωι και σκεφτομαι να πιω εναν καφε.
Πρεπει να διανυσω την αποσταση τον 50 μετρων, βαζω το μπουφαν και το κασκολ, και βγαινω στον δρομο.
Το πρωτο πραγμα που αντικρυζω ειναι η αφοδευση ενος σκυλου, που μαλλον το βραδυ
ειχε υποφερει απο κρυοπαγηματα.
Δεν θα πρεπει να εχει περασει πολυ ωρα, γιατι απο μια ματια στα πεταχτα που εριξα, το αφοδευμα
ηταν σε κατασταση αχνισμου και κατρακυλας.
Σαν να μου ψιλοκοπηκε η διαθεση του ωραιου και αρωματικου καφε, και σκεφτομαι αν θα πρεπει να τον αφησω για το μεσημερι.
Καλημερα κυριε βασιλη μου φωναζει η κοπελα που διατηρει γραφειο τελετων που εκεινη την ωρα
καθαριζε τα τζαμια του μαγαζιου της..
Καλημερα της απανταω ξυνισμενα..
Ακομα δεν ηπιες καφε ε?
Να σου πω την αληθεια ακομα το σκεφτομαι.
Σκεφτεσαι αν πρεπει να πιεις καφε ?
Ναι ακομα το σκεφτομαι, και η αιτια ειναι ενα βρομοσκυλο.
Δεν ειπε τιποτα και συνεχισε να καθαριζει τα τζαμια, και ειμαι σιγουρος οτι δεν καταλαβε.
Σαν να ελεγε τι θελει να μου πει τωρα ο ποιητης?
Εχω φτασει στα 30 μετρα.
Αριστερα το περιπτερο, με κατεβασμενα στορια ακομα. Με εβαλε σε σκεψεις.
Οτι ο περιπτερας πρεπει να εχει πολυ θερμη και σεξουλιαρα γυναικα για να μην ανοιξει ακομα τετοια ωρα.
Στα δεξια μου το τυροπιταδικο.
Τι και αυτο κλειστο?
Βρε μηπως ο περιπτερας φτιαχνει καλλιτεχνικες εργασιες στο κρεβατι με την κυρια φροσω που εχει το τυροπιταδικο?
Κοιτα πως το μυαλο του ανθρωπου πως παει αμεσως στο πονηρο και στο προστυχο.
Τα επομενα 20 μετρα ηταν μουγκα και ασυνειδητα.
Μπαινω στο μαγαζι.
Καλημερααααα φωναζω. Σιωπη.
Το μαγαζι αδειο.
Καλημεραααααα ξαναφωναζω..Σιωπη.
Παλι αρχισαν να μου μπαινουν οι ιδεες.
Μηπως ο περιπτερας η φροσω και η σερβιτορα ειναι μεσα στην τουαλετα και βγαζουν τα ματια τους?
Ας περιμενω στο μπαρ.
Επαιζε μια μπαλαντα με τους Reo speedwacon που τυχαινει να ειναι και απο τα αγαπημενα μου κομματια, και καπως σαν μου εφτιαξε την διαθεση. Keep on loving you babe.:P:P:P
Kαπου στο βαθος ακουω εναν θορυβο και εστιαζω το βλεμμα μου.
Εμφανιζεται η σερβιτορα, και μολις με αντιλαμβανεται αρχιζει φτιαχνει το μπλουζακι της
συμμαζευει τα μαλλια της που τα ειχε κανει κοτσιδα, φαινοταν ο ασπρος λαιμος της και τα ωραια σκουλαρικια που φορουσε στα αυτακια της.
Ερχεται μπροστα στο μπαρ απεναντι μου, και το ματι μου πεφτει στο στηθος της.
Καλα δεν το συζηταω το μπλουζακι της ηταν πολυ αποκαλυπτικο ε?
Αλλα το στηθος της ηταν καπως περιεργο.
Σαν να τα ζουλιξε και τα δυο να τα φερει πιο κοντα το ενα στο αλλο, σαν να τα εφερε σε καποιο οριο
να ειναι ετοιμα να βγουν εξω? Καπως ετσι.
Τον συνηθισμενο καφε ε? (με ρωταει)....
Ναι ναι τις απαντω....Και πιανει το κουταλι και το μπρικι να βαλει την ζαχαρη και τον καφε.
φςςς φςςςς φυσαει 2 φορες τον ατμο της μηχανης, και ολος ο ατμος πηγε και καθησε
πανω στο στηθος της..
Βαζει το αριστερο της χερι πανω στο στερνο της και κανει 2 βιαιες κινησεις αριστερα και δεξια
σαν να ηθελε να τα ευθυγραμμισει.
Μαλλον το σουτιεν της ηταν πολυ σφιχτο.
Οσο παει η μερα μου αρχιζει να γινεται πιο ενδιαφερ(ω)ν, και να στρωνει η διαθεση.
Ε πως να το κανουμε ειναι κατι μικρα πραγματακια, οπως το στηθος της κοπελιας,
που σου κανουν να πεις. Τωρα μου εφτιαξες την μερα.
Πληρωνω και βγαινω απο το μαγαζι, ο περιπτερας εκεινη την ωρα σηκωνε τα στορια...
Ξημερωσεεεεε? Του φωναζω...
Ασε ασε αποκοιμηθηκα μου λεει...
Μεσα μου λεω, σε ποιον τα πουλας αυτα ρε βλαχο. Ποιος ξερει ποια κουτοπωνες παλι πρωι πρωι?.
Εντελως κατα συμπτωση εκεινη την ωρα ανοιγε και η φροσω το μαγαζι, και στα χερια της δηθεν
κρατουσε κατι χαρτια. Οτι και καλα ετρεχε για εξωτερικες υποθεσεις του μαγαζιου.
Κυρια φροσω εχει καμια τυροπιτα να φαμε? Οχι ακομα αγορι μου, ειχα τρεχαματα στην τραπεζα
και αργησα να ανοιξω..
Τραπεζα το λεμε τωραααααα, μου ηρθε να της πω αλλα το επνιξα...
Καλα θα ερθω πιο μετα.
Τα τζαμια απο το γραφειο τελετων ειχαν καθαρισει και το μαγαζι ειχε μεσα κοσμο.
Ποιος τα τιναξε παλι? Σκεφτηκα..... Ωραια χριστουγεννα θα κανουν αυτοι που ηταν μεσα.
Θελω περιπου 10 μετρα για να κατσω να απολαυσω τον καφε που μου εκανε η βυζαρου,
και ο δρομος εχει κανει ενα μεγαλο σημαδι σαν, καποιο αυτοκινητο να εχασε τα λαδια του..
Τι σταμπα ειναι αυτη?
Που να φανταστω οτι περασε αυτοκινητο και πατησε πανω στο αφοδευμα του σκυλου
και τα απλωσε σε ενα τετραγωνικο του μετρου?
Τα συναισθηματα, οι εικονες, και οι σκεψεις που εγιναν σε αποσταση 50 μετρων, θα μπορουσαμε να πουμε οτι ανταποκρινονται και εκφραζουν πολλους ανθρωπους, απλως δεν μπηκαν ποτε στον κοπο να τα καταγραψουν..
Λοιπον..
Οση ωρα θα κανω να απλωσω το λαστιχο, να ριξω νερο και να καθαρισω την υπογραφη του βρωμερου σκυλου.
Θελω να μου πειτε, τι σας εχει συμβει διανυοντας αποσταση 50 μετρων που ειναι αξιο καταγραφης.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu