joi, 17 decembrie 2009

17.12.2009 21:24

Εναν γαλλικο γλυκο παρακαλω, και αν εχετε και μερικα κουλουρακια
για βουτημα, θα ηταν οτι πρεπει για μου κοψει λιγο την πεινα,
γιατι το εχω κανει πλεον συνηθεια να τρωο καθε απογευμα ( ειπα στην σερβιτορα).
Και με κοιταξε με ενα βλεμμα γεματο απορια, σαν να ηθελε να μου πει.
Tι καθε απογευμα βρε χριστιανε μου? Μια χαρα ειναι το στυλακι σου.
Που να δεις κατι αλλα παχυδερμα γουρουνια που ερχονται στο μαγαζι, και οχι μονο μας χαλανε την αισθητικη του μαγαζιου,
αλλα δεν ξερουν ουτε να πινουν τον καφε.
Ρουφανε και ρουφανε, λες και βρισκονται στην κουζινα του σπιτιου τους και τρωνε σουπα.
Γυρισε την πλατη και μπηκε και χωθηκε μεσα στο μπαρ της, ετοιμαζοντας τον δισκο με τον καφε και τα κουλουρακια.
Ειχα ραντεβου με εναν φιλο, ο οποιος εδω και μερικους μηνες εχει χωρισει απο την γυναικα του και νομιζω πως ειναι σε μια κατασταση εξαθλιωσης.
Εχω μεγαλη περιεργεια να ακουσω τι θελει να μου πει γιατι, για καποιος λογους παντα το ραντεβου επαιρνε αναβολη, και δεν του ειχε δοθει η ευκαιρια να μου εκμυστηρευτει το προβλημα του.
Τον βλεπω που εφτασε με το αυτοκινητο, και προσπαθει να παρκαρει.
Βγαινει απο το αυτοκινητο, και παρατηρω οτι το ντυσιμο του ειναι μετρημενο,
τα παπουτσια του γυαλισμενα, το μαλλι του καθαρο και χτενισμενο, γενικα σε πολυ κατασταση τον ειδα.
Μπαινει στο μαγαζι, με βλεπει στο τραπεζι που καθομαι, και ερχεται προς το μερος μου.
-Αργησα λιγο ε?
Μπα οχι καθολου, και εγω εχει περιπου δεκα λεπτα που ηρθα.
-Α ωραια.
Για πες μου τι γινεται? Πως τα περνας?
-Ας τα λεμε καλα, ας τα λεμε.
Τι εγινε με την υποθεση με την πρωην σου, ενταξει ολα τελειωσαν?
Μολις αναφερα την λεξη πρωην ειδα ο ανθρωπος αναστατωθηκε, νευριασε.
Νευριασε οχι επειδη την μισει, ξερω πολυ καλα οτι την αγαπαει ακομα.
Νευριασε επειδη του εχει κανει την ζωη μια κολαση.
-Πιστευα οτι εαν θα χωριζαμε θα τελειωναν ολα, αλλα δυστυχως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.
Δηλαδη τι εννοεις ρε φιλε?
-Εννοω οτι απο την μερα που βγηκε το διαζυγιο συνειδητοποιησα οτι ολο το συστημα ειναι εναντιον μου.
Δηλαδη?
-Να πως να στο πω τωρα?
Ο γαμος φιλε μου ειναι ενα συμβολαιο μαλακισμενο, που τα δικαιωματα ειναι μονο για τις γυναικες χωρις περιοριστικους ορους.
Φιλε μου προσπαθω ειλικρινα σε να σε καταλαβω αλλα θελεις γινε λιγο πιο συγκεκριμενος.
Ετοιμος ο καφες, ειπε η σερβιτορα.
Εσεις κυριε θα πιειτε τιποτα?
-Εναν γαλλικο μετριο με λιγο ντραμπουι, ευχαριστω.
Εννοω φιλε μου οτι αν μια παντρεμενη γυναικα βαρεθει τον αντρα της για τον αλφα βητα λογο,
και ας πουμε κατα τυχη, εχει βρει εναν γκομενο που θελει να ζησει μαζι του, και ζητησει
διαζυγιο.
Οχι μονο μου εχει γ@μησει την ψυχολογια και μου φορεσε το κερατο, δικαιουται την μιση μου περιουσια,
δικαιουτε να παρει την διατροφη, και μου παιρνει και τα παιδια απο πανω.
Με λιγα λογια ειμαι καταδικασμενος σε θανατο.
Και ειμαι καταδικασμενος επειδη αυτη βρηκε γκομενο.
Με καταλαβαινεις οτι νιωθω σαν να ειμαι φυλακη?
Ετυχε βρε αδερφε που μερικες φορες ειχα οικονομικες δυσκολιες, και δεν μπορουσα να πληρωσω την διατροφη,
και τσουπ αμεσως χαρτι ο δικηγορος της.
Αλλα αυτο που μου την εδωσε πιο πολυ στα νευρα ξερεις πιο ηταν?
Πιο?
Οτι ειπε στο δικαστηριο οτι ασκησα επανω της βια.
Ναι ναι.
Η γυναικα που αγαπουσα, και εκανα ολες τις θυσιες για αυτην και την οικογενεια μου, χωρια που με κερατωσε, ειπε οτι την χτυπαω κιολας.
Επικαλεστηκε οικογενειακη βια η πορνη.
-Τι να σου πω ρε γαμωτο? Η αληθεια ειναι οτι το κρατος και οι νομοι δεν προστατευουν τον αντρα.
Αλλα και αυτες οι γυναικες βρε παιδι μου, δεν ξερω τι γινεται με δαυτες, νομιζω οτι το μυαλο τους
εχει σαλεψει.
Εχουν γινει ονειροπαρμενες, γεματες υποκρισια χωρις κανενα φιλοτιμο πανω τους.
Κοιταζουν πως να περασουν καλα, ψαχνουν ωραιους και πλουσιους, και οσο για τους αλλους
απλα τους αγνοοουν.
Ελα ελα ερχεται ο καφες, πιες λιγο να ηρεμησεις και ας τα δουμε τα πραγματα απο την καλη μερια
εαν και φυσικα υπαρχει ε?
Μια μερα φιλε μια γυναικα μου ειπε οτι.
Η γυναικα ηταν αυτη που παλια εκανε το κουμαντο, και οτι σε καποια φαση της ιστοριας ηρθε η πτωση.
Αυτο η γυναικα δεν μπορεσει να το δεχτει ποτε, και παντα εβρισκε τροπους, να αντιστρεψει τους ρολους.
Και αυτο το πραγμα επιδιωκει μεχρι και σημερα. Και ξερεις πως το καταφερνει?
Στηριζεται στον φιλοτιμο των αντρων. Οτι καταφερε μεχρι τωρα ειναι γιατι οι αντρες ειναι σκατοφιλοτιμοι.
Να σου το πω αλλιως?.
Οταν μια γυναικα που δηθεν ειναι καταπιεσμενη, θα παει και θα τα πει σε εναν ανδρα δηθεν φιλοτιμο
ενω αυτος ισως θελει να την ριξει στο κρεβατι, και θα του πει, οτι εγω πλεον θελω να ειμαι ανεξαρτητη.
Οποτε καταλαβαινεις, ψεμα στο ψεμα, νομο στον νομο, δικαστηρια στα δικαστηρια, φτασαμε σε αυτο το σημειο που ειμαστε τωρα.
Η πλακα ειναι οτι μιλανε για ισοτητα, ενω στο μυαλο τους ειναι ακομα φρεσκια η εκδικηση της πτωσης ε?
Να σου πω και κατι αλλο.
Μην κανεις καμια μαλακια και ανοιξεις παρομοια κουβεντα σαν αυτη που κανουμε τωρα με γυναικα?
Δεν θα σου δωσει σημασια, και θα σε πει μαλακα και απο πανω.
Θα σε πει μαλακα, και δεν θα την πεις και τιποτα.
Και ξερεις γιατι δεν θα την πεις?
Γιατι ξερεις, οτι μπορει να σε συρει απο πισω της σαν σκυλακι, ακουμποντας μονο το χερι της στο φερμουαρ του παντελονιου σου.
Το φερμουαρ σου, ειναι το λουρακι αν δεν το καταλαβες.
Νομιζω οτι πλεον εισαι ανυπερασπιστος, και οχι μονο εσυ, αλλα πολλοι αντρες στον κοσμο ετσι νιωθουν.
Ανυπερασπιστοι και μονοι, και το μονο πραγμα που εχουν να κανουν ειναι να δουλευουν, να πληρωνουν
και εαν εχουν και κουραγιο να βρουν καμια γκομενα να πηδανε.
Αλλα και αυτη θα την βαρεθει, και θα αρχισει παλι να ψαχνει για την επομενη, και παει λεγοντας.
Δεν ξερω εαν σε βοηθησα καθολου, με ολα αυτα που σου ειπα, αλλα νομιζω οτι ο δρομος που σου ετυχε ειναι μονοδρομος.
Εχει ομως που και που και κατι παρακλαδια που βγαζουν σε αδιεξοδο...
Τι κανουμε παμε να φυγουμε? Τον καφε τον ηπιαμε, τα κουλουρακια τα φαγαμε, να πληρωσουμε και την σερβιτορα ε?
Δεν μου λες?
Το προσεξες οτι η σερβιτορα εχει ωραιο κωλο?
Πολυ θα ηθελα να ξερω ποιος θα τον πληρωσει?
Ευχομαι μονο να κραταει καλα οικονομικα, γιατι αλλιως μαυρο φιδι που τον εφαγε.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu