marți, 27 octombrie 2009

27.01.2009 20.08

Ας μιλησουμε λιγο για μακιγιαζ.
Βλεπω πολλες γυναικες ψωνιζουν φτηνα προιοντα οπως κραγιον, μολυβια, μασκαρα κλπ.
Πως εχεις την απαιτηση να θελεις να γινεις ομορφη οταν βαζεις υλικα στο προσωπο σου
που η ποιοτητα ειναι αμφισβητουμενη?
Υπαρχει διαφορα στο ακριβο και φτηνο προιον, η απλως ειναι θεμα τεχνικης για ενα καλο αποτελεσμα?
Εγω σαν ανδρας εχω την αισθηση, οτι αν δεν βαλεις καλη ποιοτητα αμμο, ασβεστη, τσιμεντο
να γινει καλος ο σοβας ο τοιχος δεν θα εχει το επιθυμητο αποτελεσμα, και με τον καιρο θα κανει σκασιματα, ραγισματα. Φυσικα παιζι ρολο και ο μαστορας που θα τον φτιαξει.
Και μην μου πειτε τωρα ολες βαζετε ακριβα προιοντα, γιατι ματια εχουμε και βλεπουμε.
Ερωτηματα..
Ξερεις ποσο επικινδυνα ειναι τα χημικα που χρησιμοποιεις?
Τα ακριβοτερα ειναι πιο πολυ προστατευτικα?
Γιατι εμπιστευεσε ενα φτηνο προιον που ισως να μην εχει υποβληθει σε ελεγχο?
Και κατι τελευταιο, επειδη το μακιγιαζ ειναι τεχνη, απο που και ως που, μου εγινες καλλιτεχνης
και ξερεις τι ταιριαζει στο προσωπο σου?
Με αυτην την λογικη να παρω εναν ηλεκτρολογο να μου κανει σοβα το σπιτι ε?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu