marți, 27 octombrie 2009

15.01.2009 14.59

Επεσε ενα πουπουλο και καθησε επανω στο ENTER.
Την ωρα που πηγα να κανω αποστολη απαντησης.
Το φυσαω και φευγει.
Σηκωνω το κεφαλι να δω.
Πολλα παραθυρα.
Σημερα εχει και συννεφια.
Αυτην στον ογδοο τι κανει? Τιναζει το τραπεζομαντηλο?
Η αλλη στον τεταρτο βαφει τα νυχια της.
Η αλλη μονιμα στον δευτερο δεν φοραει σουτιεν, ευτυχως ειναι χαμηλα και παιρνω ματι.
Το φως στον φωταγωγο μολις φτανει κατω, και εγω φοραω το καπελο μην με καψει η συννεφια.
Ξεχασα να φορεσω τα γυαλια ηλιου.
ΕΓΩ
περιστοιχισμενος απο τσιμεντο τουβλα,σωληνες αποχευτευσης στην βαση του φωταγωγου
και
ΕΣΥ στην ταρατσα κοιτας κατω και μου φωναζεις.
Τι? Τι? Τι?
Δεν σε ακουω.
Γραψε εδω μεσα τι μου λες, μηπως και συνεννοηθουμε.
Ειπες κατι η μηπως ηταν η φαντασια μου?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu