luni, 15 februarie 2010

15.02.2010 11:45

Αναψα τσιγαρο.
Δεν φταιει κανενας αλλος εκτος απο εμενα βεβαια.
Τι δουλεια ειχα εγω να ανακατευομαι σε ξενες υποθεσεις?
Αλλα τι να κανουμε, ειναι μια απο τις αδυναμιες μου.
Θελω να πω οτι, ποτε η ματια μου δεν στεκει στο δευτερευον, στο εσωτερικο.
Εχω συναντησει πολλους ανθρωπους, και εχω νταλαβεριστει μαζι τους αρκετα.
Σε ολες τις περιπτωσεις το μονο που μπορεσα να ξεχωρισω πισω απο την επιφανεια ηταν,
η απλη αισθηση της ανθρωπινης υπαρξης.
Μια αναθεματισμενη δημοκρατικη ιδιοτητα της ορασης, που ειναι βεβαια προτιμοτερη απο την ολοκληρωτικη τυφλωση.
Αλλα εμενα προσωπικα μπρω να σας διαβεβαιωσω με σιγουρια, δεν μου προσφερε ποτε κανενα πλεονεκτημα.
Γιατι αυτο που περιμενουν οι αλλοι απο εσενα ειναι, να εκτιμησεις δεοντος το φινο ασπρο κοστουμι τους.
Μα εγω δυστυχως, δεν μπορω να ισχυριστω οτι με επιασε ποτε οιστρος για τετοια πραγματα
παρομοιας υφης.
Οχι οχι δεν τα μπερδευω τα πραγματα οπως νομιζετε.
Και μονο που βαζω ολα τα δυνατα μου να σας γραψω σε αυτο το ποστ, που ισως μου ξεφευγουν
αναριθμητες αποχρωσεις, τοσο λεπτες, που ειναι δυσκολο να τα παρουσιασω με αχρωμες λεξεις.
Ετσι και τα κανω ολα ενα ματσο κουβαρι, γιατι ειμαι πολυ απλοικος.
Το ακρως αωτον της απλοτητας θα ελεγα.
Μα δεν ειμαι καταπληκτικος?
Ειμαι εδω περα μεσα μαζι σας, και σας λεω οτι δεν φοβαμαι να τα βαλω με οτιδηποτε.
Μα το πιστευω κιολας αυτο.
Απο μικρο παιδι την εχω αυτη την προνοητικοτητα.
Εχω στοχαστει ως και την τελευταια λεπτομερεια, κινδυνους και προφυλαξεις, περιμενοντας παντα τα χειροτερα, προβαροντας ξανα και ξανα τον καλυτερο μου εαυτο.
Γενικα φιλοι μου εχω ζησει με το μυαλο μου μια ανωτερη αληθινη ζωη.
Μα μπορεις να το φανταστεις αυτο για εσενα?
Ας πουμε κατι σαν μεγαλειωδης πορεια.
Αληθεια μπορεις να παιζεις τωρα με τις περιπετειες σαν να ειναι κομπολοι?
Η μια περιπετεια πισω απο την αλλη, και η βαθεια συναισθηση της διορατικοτητας σου, να στεφανωνει καθε στιγμη της εσωτερικης σου ζωης.
Παντα συμβαινει και γινεται αυτο που δεν περιμενουμε.
Αλλα σε εμενα το απροσδοκητο δεν εχει καμια δικαιοδοσια πανω μου.
Μοναχα το ακατανοητο.
Εσενα?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu