vineri, 5 februarie 2010

06.02.2010 07:22

Ποσοι απο εσας εχουν πει?.
Ε ρε πουστη μου, ολα απο συμφερον γινονται..
Εγω προσωπικα τουλαχιστον, εγω βαρεθει να ακουω την λεξη <<συμφερον >>.
Θελω να αναλυσω αυτη την λεξη.
Βεβαια οσο μπορω θα το κανω αυτο, οσο φυσικα μου επιτρεπουν τα εγκεφαλικα κυτταρα.
Που δοξα τον θεο ακομα δεν ειναι καμμενα.
Ο ανθρωπος κυριες και κυριοι (κερια και λιβανια) , δεν μπορει να παει κοντρα στο συμφερον του.
Δεν πηγε, δεν παει, αλλα και ουτε θα παει.
Μα ειναι δυνατον, σε ολη την ιστορια της ανθρωποτητας, εστω για μια φορα να μην μπορει να ενεργησει ο ανθρωπος συμφωνα με το συμφερον του?
Μα καμια?
Δυο λεξεις ειναι.
Συμφερον και οφελος.
Τι ειναι το οφελος?
Αλλα  θα κανετε τον κοπο να μου πειτε, τι ειναι  ωφελιμο στον ανθρωπο?
Τα συμφεροντα του ανθρωπου ειναι καθορισμενα?
Δηλαδη αν θελω να τα βαλω ολα σε μια λιστα και να τα ταξινομησω, θα μπορουσε να γινει αυτο?
Ειμαι σιγουρος πως αν εφτιαχνα εναν τετοιο καταλογο, ολοι θα με περνουσατε για τρελο ε?
Το πιστευω αυτο.
Εγω ομως λεω, οτι εσεις ολοι ειστε τρελοι γιατι δεν ξερετε ποιοι πραγματικα εχουν αυτες τις λιστες. Γιατι τις εχουν και ποιοι τις εχουν?
Ναι βρε, υπαρχουν ανθρωποι που εχουν αυτες τις λιστες συμφεροντων, ολοκληρα συστηματα θα ελεγα,  και οχι μονο τις εχουν, αλλα κρατανε και στατιστικα στοιχεια απο επιστημονικα και οικονομικα πορισματα.
Αλλα απο ολα τα πορισματα, απο ολα τα στοιχεια απο ολα τα συμφεροντα του ανθρωπου,
ενα το πνιγουν, ναι ναι το πνιγουν και κανουν την παπια.
Ουτε σημασια το δινουν, ουτε και το εξεταζουν πως και γιατι.?
Να σας πω γιατι δεν το δινουν σημασια?
Γιατι θα καταρριψει ολα τα αλλα συμφεροντα, ολες αυτες τις λιστες και στατιστικες.
Πως?
Χαχααχα!! Μα δεν θα σας το πω εγω φιλαρακια μου..
Εσεις να το βρειτε. Μπορειτε να βαλετε το μυαλο σας να δουλεψει η τα θελετε ολα στο πιατο?
Αυτο ειναι το ερωτημα που κανω στο ποστ.
Τωρα..... οτι παπαρολογια γραψω παρακατω, το γραφω επειδη βαριεμαι και δεν ξερω τι να κανω.
Η συνεχεια ειναι για αυτους που δεν βαριουντε να διαβαζουν μεγαλα κειμενα.
Να φανταστειτε μεχρι και ο αδμιν δεν τα διαβαζει.χαχαχα
Ναι ναι κοιταει μια στην αρχη και μια στο τελος.
Και τι λεει? Αχμμ ενταξει σοβαρο φαινεται το κειμενο. Αλλα παιρνει και το ρισκο οτι μπορει μεσα και να βριζω ε?
Τεσπα. Συνεχιζω...
Ο ανθρωπος κυριες και κυριοι ενα πραγμα εχει μονο πραγματικη αναγκη.
Η θεληση του να ειναι εντελως ανεξαρτητη οποιο και να ειναι αυτο το κοστος.
Θεληση ομως σημαινει και επιθυμια, και  επιθυμια σημαινει συμφερον.
Φανταζεστε να σταματουσε ο ανθρωπος να επιθυμει? Τι θα γινοταν?
Η μαλλον φανταζεστε ο ανθρωπος να επιθυμουσε κατοπιν διαταγης? Τι θα γινοταν?
Σε αυτο το σημειο αρχισα να σκεφτομαι λιγο σοβαρα..
Σκεφτομαι τον ανθρωπο του μελλοντος..
Τι συμφεροντα θα μπορουσε να εχει και με μπερδευει.
Πηγα να πω με τρομαζει, αλλα το αλλαξα.
Αν ενας ανθρωπος κοιταει το συμφερον του...θεωρειτε ελαττωμα?
Νομιζω οτι το μεγαλυτερο ελαττωμα που εχει ο ανθρωπος ειναι, η επιμονη ανηθικοτητα του.
Να φερω παραδειγμα?
Ας πουμε εχω εναν φιλο.
Και αυτον τον φιλο, τον γεμιζω με λεφτα, τον κανω πλουσιο, του δινω γκομενες, του δινω γλυκα και σκατα να γινει χοντρος και να τον εχω ολη μερα να κοιμαται, και να του δωσω και δυο- τρεις τονους ευτυχιας.
Ακομα και ολα αυτα να του δωσω, την μαλακια του θα την κανει.
Θα κανει την μαλακια να ριψοκινδυνεψει ολα αυτα που του εδωσα, και θα επιθυμισει πραγματα που θα ηταν καταστροφικα για αυτον.
Μα τωρα αυτος ο ανθρωπος τι ειναι?
Κουτος η εξυπνος?
Ο ανθρωπος φιλοι μου δεν ειναι κουτος, γιατι αν ηταν κουτος ποιος ειναι ο εξυπνος?
Ομως αν δεν ειναι κουτος, το σιγουρο ειναι οτι ειναι αχαριστος.
Να κανω μια ερωτηση σε εσενα που διαβαζεις το ποστ?.
Ολα τα λεφτα του κοσμου να ειχες..., να ησουν αυτος που τα μαζεψε ολα.
Τι θα εκανες μετα?
Να σου πω εγω? Μια τρυπα στονερο.
Ο ανθρωπος οταν φτανει στον σκοπο του, αρχιζει και τον πιανει η στεναχωρια.
Αγαπα την πορεια προς εναν σκοπο, μα οχι και την απολυτη επιτευξη του.
Πω ρε γαμωτο τελικα πληττω πολυ ε?
Εχτες ειχε ηλιο, σημερα ειχε συννεφια, και τωρα βρεχει.
Δεν γραφω πιο καλα κατι για την βροχη?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu