luni, 1 februarie 2010

02.02.2010 00:54

Πριν μπω στο θεμα θα ηθελα να δηλωσω,οτι γραφω μονο για τον εαυτο μου και για την παρτυ μου.
Και δηλωνω επισης, οτι αν γραφω σαν να απευθυνομαι σε εσας τους αναγνωστες, το κανω γιατι νομιζω οτι ετσι γραφω πιο ευκολα.
Ας πουμε οτι αυτος ειναι ο τυπος γραφης μου.
Απο εδω και περα...
Σορρυ τι ειπα πριν? Αναγνωστες? Χαχαχαχ!!
Η λεξη αναγνωστες ξερετε ποσο μεγαλη ψυχολογικη αναλυση σηκωνει?
Ουυυυυυ...
Το κωμικοτραγικο ξερετε πιο ειναι ομως?
Οτι γραφω εδω μεσα χωρις να με ενδιαφερουν οι αναγνωστες, ποιος ειναι ποιος, τι ειναι η δεν ειναι καποιος, αν με διαβαζουν η δεν με διαβαζουν.
Να ομως τωρα τα λογια τουτα που λεω γεννανε καποια ερωτηματα?.
Αληθεια ομως για πιο πραμα ξεκινησα τωρα να γραφω, αφου οπως ειπα πριν δεν με ενδιαφερουν οι αναγνωστες.
Θα μπορουσα ολα αυτα να τα εχω μονο μεσα στο μυαλο μου, χωρις να τα αραδιαζω καθημερινα σε ποστ.
Γιατι το κανω αυτο? Να σας πω...
Ισως το κανω γιατι το θεωρω καπως πιο επισημο το πραμα.
Ισως επειδη στο ποστ να φαινεται καπως πιο επιβλητικο.
Ισως επειδη ειναι κανεις αυστηροτερος με τον εαυτο του, και ετσι να δουλευει το υφος του.
Ακομα και γραφοντας ενα ποστ, ισως να νιωσω πραγματικα καποια ανακουφιση.
Ισως γιατι νομιζω οτι το γραψιμο ειναι καποιο ειδος εργασιας.
Ναι ναι νομιζω οτι ο ανθρωπος γινεται πιο καλος και τιμιος οταν εργαζεται.
Τωρα αυτο ειναι αληθεια ψεμματα, ουτε και εγω ξερω πραγματικα.
Λοιπον στο θεμα μας τωρα.
Την ΑΦΟΡΜΗ για το θεμα  μου την  μου την εχουν δωσει πολλοι, οταν μου εκαναν το ερωτημα.
Ρε οπλαρχηγε γιατι μας κραζεις? ΚΡΑ-ΚΡΑ.
Για να απαντησω τωρα εγω πρεπει να παρω το στυλ και το υφος του κορακα ε?
Θα το κανω ομως, μην νομιζετε οτι εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα.
Σας κραζω ρε φιλε και φιλεναδα γιατι....
Διψατε για ζωη και ομως λυνετε τα ζωτικα σας ζητηματα, με μια ασυναρτητη λογικη.
Ποσο ενοχλητικες και αυθαδεις ειναι οι επικρισεις σας και ποσο τις φοβοσαστε?.
Λετε συνεχεια βλακειες και μενετε και ευχαριστημενοι κιολας.
Βριζετε και παρολο ταυτα φοβαστε διαρκως και μετα ζητατε και συγνωμη.
Μερικοι πιστευουν οτι δεν φοβουντε τιποτα, και συγχρονος ζητανε την επιδοκιμασια μας.
Πιστευετε οτι νευριαζετε κιολας, και κανετα ταυτοχρονα επιδειξη πνευματος, για να μας κανετε να γελασουμε.
Ξερετε τα λογοπαιγνια σας δεν ειναι εξυπνα, μα ενθουσιαζεστε, ως φαινεται με την φιλολογικη τους αξια.
Σας εχει συμβει ισως να υποφερετε πραγματικα, αλλα δεν σεβεστε καθολου τον πονο σας.
Υπαρχει μεσα σας η αληθεια, αλλα δεν υπαρχει το αγνο.
Μονο απο μια μικροπρεπη ματαιοδοξια επιδεικνυετε την αληθεια σας.
Θελετε πραγματικα να πειτε κατι, κρυβετε ομως την τελευταια σας λέξη απο φοβο, γιατι δεν εχετε το θαρρος να την προφερετε.
Εχετε μονο μια ανανδρη αναιδεια.
Καμαρωνετε πως ειστε ευσυνειδητος αλλα τρικλιζετε γιατι ενω η εξυπναδα σας δουλευει, η καρδια σας ειναι μαραμενη απο την διαστροφη των αισθησεων σας.
Και χωρις αγνη καρδια κυριες και κυριοι δεν μπορει να υπαρχει τελεια και δικαια συνειδηση.
Μα και τι ενοχλητικα που επιμενετε ομως ε?
Μα και ποσο φορτικα προσπαθειτε να επιβληθειτε ε?
Αν φανταστω και τους μορφασμους? Πφφφ.
Βρε ψεμμα στο ψεμμα.
Αληθεια ομως γιατι σας λεω κυριοι και κυριες?
Γιατι απευθυνομαι σε εσας σαν να ειστε πραγματικα αναγνωστες αφου ειπα πριν οτι δεν με ενδιαφερεται?
Κανονικα δεν πρεπει να ποσταροντε τετοιες ομολογιες οπως αυτες που εγραψα.
Πως το ειπε καποιος προχτες?
Εχεις μεγαλη φαντασια φιλε? Χαχαχα!!!
Ναι ρε φιλε εχω και θελω να την ικανοποιησω. Ειναι κακο?
Εχω φαντασιες εχω αναμνησεις, οτι θελεις εχω.
Μα τωρα οχι μονο τις θυμαμαι. Αλλα θελω να τις γραψω κιολας για να δοκιμασω ολους εσας
αν μπορειτε να ειστε απολυτα ειλικρινεις με τον εαυτο σας και να μην φοβαστε την αληθεια.
Ειμαι σιγουρος οτι σας εβαλα σε σκεψεις. Ουφφφφ.
Τελικα πληττω ε?
Προχθες χιονιζε, εχθες εβρεχε, και σημερα εχει ηλιο.
Ας γραψω πιο καλα κατι για την ηλιοφανεια.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu