luni, 23 noiembrie 2009

@@@ 23.11.2009 - 22:37

Εχω την εντυπωση οτι το μυαλο μου ειναι χαλασμενο, καμμενο οπως θελετε παρτε το.
Καποιος θα μπορουσε να πει οτι ειμαι μηδενιστης, οτι ολα τα ισοπεδωνω.
Αλλα συγνωμη οταν μου επιχειρουν να μου πλασαρουν το αυτονοητο, δεν μπορω τρελαινομαι.
Και ειδικα μου πλασαρουν τα αυτονοητα ποιοι?
Οι μαθητες μου βρεεεεεεε, δηλαδη ελεος.
Αυτοι που με ρωτουσαν να μαθουν 5-10 πραγματα μου λενε τα αυτονοητα για δειξουν οτι ειναι εξυπνοι.
Αυτη η νοοτροπια να σταματησουμε να κρινουμε κατι η να σταματησουμε να ειμαστε μηδενιστες, σορρυ αλλα να λειψει
αυτη η δειλια και η υποκρισια.
Εχω την αισθηση οτι αυτο το δικτατορικο προσχημα του δηθεν αυτονοητου οτι
ολα τα μεγαλοποιουμε ολα στην υπερβολη ολα στην τελειοτητα.
Δεν υπαρχει ενα μετρο τελοςπαντων?
Δεν μπορω να καταλαβω αυτην την λογικη του μονοδρομου.
Αυτα τα συλλογικα αυτονοητα δεν μπορεσα να τα καταλαβω ποτε, μα ποτε.
Γιατι να θελετε να συμβιβαζετε το ναι και το οχι?
Ουτε αυτο το καταλαβα ποτε. μα ποτε.
Μα γιατι δεν εχετε την γενναιοτητα?
Μα γιατι εχετε αυτην την δειλια?
Να μπορεσετε να παραδεχτειτε....
Γιατι δεν μπορειτε να πειτε αληθειες, να πειτε τα πραγματα με το ονομα τους?
Νομιζω οτι ολοι ειστε φοβισμενοι.
Μα καλα δεν μπορειτε να αντισταθειτε?
Δεν μπορειτε να εξαντλησετε το ανωτερο της αντιστασεως ?
Δεν υπαρχει ιχνος πνευματικοτητας?
Βρε βαρεθηκα να σας εκπαιδευω..
ειναι θεμα πολιτικης ειναι θεμα παιδειας, δεν ξερω βρε γαμωτο τι σκατα να πω.
ειναι θεμα συνειδησεως?
Ειναι θεμα πειθαρχειας?
Βρε μπορεις να χτυπησεις την μπουνια στο τραπεζι και να σηκωσεις αναστημα?
Βρε εγω ειμαι ο καραιβικος, για εσενα ειμαι ο αντιπαθης, για τον αλλον ειμαι ο θεος.
Βρε δεν υποχωρω σε τιποτα.
Δεν ειμαι σωστος στην κοινωνια?
Βρε μην σωσει και ειμαι, εγω ζω στην ζουγκλα, ζω σε μια κοινωνια βρωμικη που ειναι σκετο μπουρδελο.
Αυτη η ιδεολογια οτι πρεπει να ειμαστε ολοι συνενετικοι.
Συνενετικοι ως προς τι βρε?

Οχι πες μου εσυ, και σου βαζω την ερωτηση..
Συνενετικοι ως προς τι που δουλευομαστε αναμεταξυ μας στην ψυχρα?

το ποστ φυσικα για συνενετικα μυαλα.λολ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu