miercuri, 18 noiembrie 2009

@@@ 18.11.2009 - 14:55

O γιγαντας που κρυβω μεσα μου, ειναι ενας κανιβαλος..
Ναι ναι καλα διαβασατε, σκετος κανιβαλος ειναι...
Αλλα και οι γιγαντες εχουν την αδυναμια τους ε?
Τσιγαρο, ρυπανση του περιβαλλοντος, το αγχος, το αλκοολ.
Το μονο που δεν μπορω να καταλαβω ακομα ειναι γιατι
εχει αυτην κανιβαλιστικη συμπεριφορα?...
Ωρες ωρες δεν μπορω να τον καταλαβω, εχει μεσα του μια ορμη ενα παθος
που μερικες φορες ειναι ανεξελεγκτος.
Φοβαμαι οτι καποια στιγμη θα τον χασω.
Ολο ψαχνει να βρει διοδους διαφυγης, να με αφησει και να μπει σε αλλο σωμα.
Τωρα απο ποια διοδο θα μπει δεν ξερω. Ας παρει την αποφαση μονος..
Αλλα ρε φιλε γιγαντα κανιβαλε πες μου την αληθεια.
Τι ψαχνεις στα αληθεια να βρεις?
Τον μπελα σου?
Οχι πες μου, φιρι φιρι το πας?
Βρε κατσε στα αυγα σου, κατσε στα αυγα σου γιατι θα εχουμε κακα ξεμπερδεματα..ΣΕ ΛΕΩΩΩΩΩ..
Και οχι τιποτα αλλο, μαζι με εσενα θα βγω και εγω εκτεθειμενος.
Ακουω ολο μια φωνη απο το βαθος, σας ερχομαιιιιι, θα σας φαωωωωωω, δεν μου γλυτωνετεεεεεε...Ειμαι ενας θεος..
Λεω oh my god αυτος την εχει ψωνησει.
Παιδια χειαζομαι την βοηθεια σας, εχω την αισθηση οτι τα προληπτικα μετρα που εχω παρει
δεν θα εμποδισουν τον γιγαντα μου κανιβαλο να δραπετευση απο το σωμα μου...
Ειμαι σε απογνωση...HELP..

και ενα τραγουδακι αφιερωμενο στον γιγαντα μου μηπως και τον ηρεμησω.

http://www.youtube.com/watch?v=MCYPfltsGMA&feature=fvw

Helppppppppppp!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu